1000 powodów by kupić Super Soco – motory i skutery elektryczne z rabatem -1000 zł 

Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Pojazdy elektryczne » Hisun SECTOR 550
Hisun SECTOR 550
Nowość

Hisun SECTOR 550

Hisun Motors

Dostępność: Na zamówienie

Czas wysyłki: 14 dni

Stan magazynowy: 0 szt.

Stan produktu: Nowy

Cena brutto: 55 490,00 zł

Cena netto: 45 113,82 zł

Raty PayU

Rata już od: miesięcznie

Ilość:
-+
szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)


alt

Pojazd z homologacją T1b    /     Rejestracja jako ciągnik rolniczy    /    możliwość odliczenia podatku VAT

Hisun SECTOR 550  Doskonały pojazd do codziennych prac gospodarczych



AKTYWNY TRYB AWD 4X4

Pojazd użytkowy UTV Hisun Sector 550 który sprawdzi się do pracy w gospodarstwie, ale dojedzie nie tylko na pole uprawne, niestraszne dla niego są także strome górskie wzniesienia. Aktywny tryb AWD 4x4 w połączeniu z dużą oponą o wysokim bieżniku pozwala wyjechać z najcięższych opresji, jakie staną na drodze. Ostatnią deską ratunku dla najtrudniejszego, grząskiego terenu jest użycie dostępnej w standardowym wyposażeniu wyciągarki. Dzięki temu Sektor poradzi sobie z każdą, nawet najtrudniejszą przeprawą.

PRZESTRZEŃ ŁADUNKOWA

Mocną stroną pojazdu UTV w stosunku do quada jest jego przestrzeń ładunkowa. To dzięki niej pojazd nabiera użytkowego charakteru i pozwala przewieźć różnorodne ładunki. Zastosowana paka z wywrotem okaże się przydatna dla leśników, na polowaniu podczas transportu zwierzyny, w dużych stadninach do uzupełniania paśników oraz w górskich schroniskach, gdzie transport towaru w konwencjonalny sposób jest trudno dostępny.

HAK Z INSTALACJĄ ELEKTRYCZNĄ

Przestrzeń ładunkową można dodatkowo powiększyć za sprawą fabrycznie zamontowanego haka z instalacją elektryczną. Daje to możliwość legalnego poruszania się po drogach, co może się okazać korzystne np. podczas zbiorów w sadach, gdzie część drogi do skupu należy pokonać lokalną drogą. Możliwość przypięcia przyczepy do haka może być także przydatna podczas działań ratunkowych w górach, gdzie należy dostarczyć niekiedy ciężki sprzęt.

WYGODA

Pozycja za kierownicą przypomina bardziej tą zajmowaną za kółkiem samochodu niż za sterami quada. Przekłada się to na znaczący komfort podróżowania z współpasażerem, gdzie można zająć pozycje obok siebie, mając wokół sporo miejsca. Oddzielna przestrzeń bagażowa wydzielona poza kabiną sprawia, że jazda terenowa okazuje się przyjemnością. Można w komfortowych warunkach dojechać na miejsce rodzinnego pikniku z pełnym ekwipunkiem, pozwalającym przetrwać weekend z dala od cywilizacji.

WYPOSAŻENIE

Standardowe wyposażenie jakim jest dach i przednia szyba zapewniają schronienie podczas niekorzystnych warunków atmosferycznych, takich jak wiatr i deszcz. Drzwi z możliwością otwierania zapewniają wyjście suchą nogą nawet z bardzo głębokich, niespodziewanych przepraw.

ROZKŁAD OSI

Ciasne nawroty nie stanowią najmniejszego problemu, dzięki strategicznemu podejściu do rozstawu osi, który jest zbliżony do większych quadów. Pozwala to, w połączeniu z płynnie działającym wspomaganiem, na sprawne wykonywanie manewrów zarówno na drodze asfaltowej, jak i na wąskiej ścieżce w lesie.

ZAWIESZENIE

W każdej chwili można także precyzyjnie dostosować, to co w największym stopniu wpływa na komfort i trakcje, czyli zawieszenie. W przypadku pojazdów wykorzystywanych w różnorodnych środowiskach możliwość pełnej regulacji ma ogromne znaczenie. Zachowanie pojazdu podczas jazdy asfaltem, na piaszczystych podjazdach i grząskim terenie jest różne, dlatego aby jak najlepiej wykorzystać potencjał maszyny należy odpowiednio zestroić zawieszenie.

PRAWDZIWY POJAZD UŻYTKOWO-TERENOWY

Podejście projektantów do stworzenia pojazdu hybrydowego, łączącego najlepsze cechy samochodu i quada, było nie lada wyzwaniem. W zakresie komfortu podróży i sterowania powinien on prowadzić się jak samochód, ale przy tym zachować wszystkie walory terenowe, takie jak zwrotność, praca zawieszenia, moc i moment obrotowy. W przypadku Sectora 550 udało się zrealizować ten cel w 110%, uzyskując pojazd, który śmiało można nazywać użytkowo-terenowym (ang. Utility Terrain Vehicles).

BEZPIECZEŃSTWO

Podczas pracy i rozrywki najważniejszym aspektem jest bezpieczeństwo. Mimo że pojazd przede wszystkim powinien sprawdzać się w terenie, posiada on elementy, które poprawiają bezpieczeństwo na drodze. Podczas jazdy po drogach o bezpieczeństwo dbają 3 punktowe pasy bezpieczeństwa, które w świetle prawa pozwalają jeździć po polskich drogach bez kasku. My jednak zalecamy, aby podczas jazdy zawsze używać atestowanego kasku, rękawiczek oraz pełnego obuwia.

NIEZAWODNY NAPĘD

Sercem pojazdu jest niezawodna, jednocylindrowa, chłodzona cieczą jednostka OHC o pojemności 546 cm3, generująca 21,5 kW mocy i 38,7 Nm momentu obrotowego. Najważniejsze elementy podwozia zostały w pełni osłonięte, a prześwit na poziomie 310 mm pozwala bezpiecznie pokonywać trudne przeszkody, takie jak głazy, czy powalone drzewa​.

SOLIDNA KONSTRUKCJA

Zadbano o wszystkie miejsca narażone na działanie trudnych i niekorzystnych warunków. Wahacze posiadają aluminiowe osłony, przewody zabezpieczono stalowym oplotem, a elementy smarowe zabezpieczono kalamitkami. Sama kabina uzbrojona w dach, przednią szybę oraz drzwi zapewnia ochronę dla całego panelu sterowania, pozwalając w komfortowych warunkach pracować bez obaw, że zmokniemy.


alt


SPECYFIKACJA: 

SILNIK:

 

Typ

Jednocylindrowy, 4T, OHC

Pojemność

546 ccm

Moc maksymalna

20 kW

Wtrysk

EFI

Chłodzenie

Cieczą

 

PRZENIESIENIE NAPĘDU


 

Skrzynia biegów

Automatyczna CVT L/H/N/R/P

Tryb jazdy

2WD / 4WD

Blokada dyferencjału

Przód

Końcowe przekazanie napędu

Wał

 

PODWOZIE / ZAWIESZENIE / HAMULCE
 

Zawieszenie przednie

Dual A-Arm

Zawieszenie tylne

Dual A-Arm

Amortyzatory

Hydropneumatyczne

Hamulce przód/tył

Tarczowe, hydrauliczne

Hamulec parkingowy

Mechaniczny

Opona przednia

225/65-14

Opona tylna

275/55-14

Felgi

Aluminiowe


WYMIARY

 

Całkowite (dł. / szer. / wys.)

3010 / 1585 / 2020 mm

Rozstaw osi

1950 mm

Maksymalne obciążenie stelaża

Przód 20 kg / Tył 35 kg

Liczba miejsc

2

Zbiornik paliwa

28 l

Masa

743 kg

Dopuszczalna masa całkowita

968 kg

Maks. masa holowanej przyczepy

500 kg

Maks. masa przestrzeni ładunkowej

150 kg

Prześwit

310 mm


WYPOSAŻENIE
 

Wskaźniki

Analog + LCD

Wyciągarka

W standardzie

Hak

W standardzie

Szyba, Dach, drzwi

W standardzie

Światło stop

Tak

Światła przednie

Drogowe / mijania

Kierunkowskazy i klakson

Tak

Stelaż na bagaż

Tył

Wspomaganie kierownicy (EPS)

Tak

 

INNE

 

Homologacja

T1b

Gwarancja

2 lata

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.

Pozostałe produkty z kategorii
Lusterko boczne EAGLE 8

Lusterko boczne EAGLE 8

55,35 zł brutto45,00 zł netto
szt. Do koszyka
Piastobęben komplet przód EAGLE 6os / 8os

Piastobęben komplet przód EAGLE 6os / 8os

246,00 zł brutto200,00 zł netto
szt. Do koszyka
szt. Do koszyka
Felga stalowa 12"

Felga stalowa 12"

123,00 zł brutto100,00 zł netto
szt. Do koszyka
Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.  

Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu